Cookievoorkeuren
InstellingenIk ga akkoord

Gepubliceerd op: 29 maart 2019

De praktijk leert ons dat hoe langer u wacht met het versturen van  facturen, hoe langer klanten wachten met betalen. Laat of later versturen van uw facturen kan het idee geven dat u blijkbaar niet op een snelle betaling zit te wachten of niet om geld verlegen zit. 

Zodra er een dienst of product is afgeleverd, zorg dan dat de factuur meteen wordt verstuurd. Bij beide partijen zit alles dan nog vers in het geheugen. Hiermee voorkom je onnodige vertragingen en zullen er minder vragen en onduidelijkheden zijn waardoor uitstel van betaling kan optreden.

Kunt u, door omstandigheden, de factuur niet snel de deur uit doen? Zorg dan dat de factuur uiterlijk vóór de vijftiende van de maand die volgt op de maand waarin je geleverd hebt, bij de klant op zijn of haar “deurmat” valt. 

SNELLER FACTUREREN? CHECK ONZE CMAAS OPLOSSINGEN!